دانلود پرسشنامه استاندارد قدرت اجتماعی برند
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۱۶ سوال بوده و هدف آن ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعی قهریه برند، قدرت اجتماعی جذابیت برند، قدرت اجتماعی مشروعیت برند، قدرت اجتماعی الگو بودن برند) می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه به صورت محقق ساخته و بر اساس پژوهش (منبع داخل فایل) طراحی گردیده است. برای بررسی روایی و پایی، این پرسشنامه روی گروه کوچک ۹۰ نفری اجرا شد و آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه بالای ۸۵ درصد به دست آمد.
هدف: ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعی قهریه برند، قدرت اجتماعی جذابیت برند، قدرت اجتماعی مشروعیت برند، قدرت اجتماعی الگو بودن برند)
تعداد سوال: ۱۶
تعداد بعد: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۳
منبع: طراحی شده بر اساس پژوهش چاپ شده
پرسشنامه کاملا استاندارد است