نمونه طرح بازاریابی مارکتینگ پلن شرکت ایران خودرو

نمونه طرح بازاریابی مارکتینگ پلن شرکت ایران خودرو

دانلود یک نمونه طرح بازاریابی (مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
عنوان طرح بازاریابی : پژو ۲۰۶

مقدمه
در این بخش به زمینه مطرح شدن این طرح بازاریابی ، دلایل تهیه طرح بازاریابی و اهداف تهیه طرح و موارد استفاده یا کاربرد آن اشاره نمایید
تولید خودرو ۲۰۶ در سال ۱۳۸۰ در ایران آغاز گردیده است و از آن سال تا سال ۱۳۸۴ رشد قابل توجه ای داشته است. از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ در مرحله بلوغ خود در بازار خودروهای قیمت میانه در ایران بوده است اما در سال ۱۳۸۶ میزان فروش آن کاسته شده است.
هدف از نوشتن این طرح بازاریابی برای افزایش فروش ۱۰٫۰۰۰ دستگاه خودرو ۲۰۶ می باشد

فهرست مطالب شامل
مقدمه
معرف
خلاصه مدیریتی
اهداف کلان شرکت
تجزیه و تحلیل وضعیت
بخش بندی بازار :
نمودار چرخه عمر بازار :
تخمین سهم بازار و فروش :
ارزیابی آینده بازار : مشتریان : روشهای ارتباط با مشتری :
کانال های توزیع : قوانین موثر بر این بازار:
رقباء :
ترسیم ماتریس :BCG
SWTO:
الگوبرداری خارجی : اهداف بازاریابی:
ماتریس استراتژی محصول-بازار : استراتژیهای بازاریابی:
جمع بندی برنامه های عملیاتی : فرم برنامه عملیاتی :
بودجه و پیش بینی اثرات طرح بازاریابی : برنامه های مالی ضمائم :

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 27

فرمت فایل: PDF