مارکتینگ پلن شرکت KFC با ترجمه فارسی

مارکتینگ پلن شرکت KFC با ترجمه فارسی

مارکتینگ پلن شرکت KFC همراه با ترجمه فارسی
KFC متخصص در مرغ سرخ شده است و آن را تا بیش از ۱۷،۰۰۰ رستوران ها و رسانه را در مورد ۱۰۵ کشور جهان به ارائه مواد غذایی سریع به دوستداران آن است. این زنجیره ای فست فود را بدست آورده در حدود ۶ میلیارد $ در یک سال و در نظر گرفته است دومین جهانی نام تجاری مواد غذایی سریع و در حال حاضر در اقتصادهای نوظهور جهان، که در آن مردم در بخش صنعت و شرکت های بزرگ کار ضربه زدن، ورود خود را خوش آمد . این نام تجاری جهانی است که نیروی کار به طور مداوم متنوع و در حال تغییر و آن را به مقابله با چالش های مختلف در حالی که عامل کسب و کار خود را در سطح بین المللی است. این برند در حال حاضر به دنبال گسترش خدمات خود در برخی کشورهای دیگر و معرفی طعم و مزه جدید در مرغ سرخ شده به مشتریان محلی.

طرح بازاریابی KFC

دانلود طرح بازاریابی KFC

تجزیه و تحلیل SWOT KFC
قدرت KFC

  • KFC مرغ حلال در منوی خود معرفی کرده است.
  • KFC نیاز به بهبود فروش مرغ حلال به عنوان فضای بیشتری برای ارائه مرغ حلال به مشتریان خود است.
  • KFC است سومین برند فست فود انگلستان با ارائه لیستی از کالری ادعا در مواد غذایی است.
  • KFC را معرفی کرده است ۱۱ گیاهان دستور آن، ساخته شده است که علامت تجاری خود را قوی.
  • KFC است رستوران ها مرغ بالاترین سرخ شده، است که دستور اصلی و انواع بسیار متنوعی را در منوی خود در نظر گرفته.
  • با توجه به مرغ حلال، نام تجاری تبدیل شدن به محبوب نه تنها در جوامع مسلمان از کشورهای مختلف بلکه در تمام کشورهای اسلامی در سراسر جهان

نقاط ضعف KFC

  • نام تجاری را به صورت عدم ساختار روابط با کارکنان، که غیر ماهر و جوان هستند.
  • KFC تنها در مرغ سرخ شده می پردازد.
  • فقدان تلاش های بازاریابی قوی در نام تجاری وجود دارد.
  • نام تجاری گردش مالی کارمند بالا، که کسب و کار خود را تحت تاثیر قرار مواجه است.
  • تبلیغات منفی در مورد نام تجاری ارائه خود را از مرغ سرخ شده تاثیر می گذارد.

مارکتینگ پلن KFC

فهرست مطالب
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT KFC
قدرت KFC
نقاط ضعف KFC
فرصت های KFC
تهدید KFC
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازاریابی هدف
محصولات تمایز و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری

Introduction
KFC SWOT Analysis
KFC Strength
KFC Weaknesses
KFC Opportunities
KFC Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target marketing
Product Differentiation & Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return on Investment

تعداد صفحات فارسی: ۶
تعداد صفحات انگلیسی: ۶

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 12

فرمت فایل: WORD