پرسشنامه سنجش محیط آموزشی آکادمیک

پرسشنامه سنجش محیط آموزشی آکادمیک

دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش محیط آموزشی آکادمیک شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی مقاله بیس مولفه تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه سنجش محیط آموزشی آکادمیک از ۵۶ گویه و ۶ خرده مقیاس جو کلی دانشکده (۹ سوال)، یاددهی (۱۰ سوال)، استادان (۱۰ سوال)، دانشجویان (۹ سوال)، تجهیزات و امکانات آموزشی (۱۰ سوال) و محیط فیزیکی (۸ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش محیط آموزشی دانشگاه بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «اصلاً مهم نیست»، «اندکی مهم است»، «به طور متوسطی مهم است»، «تا اندازه ای مهم است» و «کاملاً مهم است» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش شیرازی و همکاران (۱۳۹۳)، نتایج روایی و پایایی به صورت زیر بود:بر اساس نتایج حاصل از محاسبه این شاخص، گویه های با مقادیر شاخص روایی محتوای پایین تر از ۷۸/۰ تعداد ۳ گویه بود که حذف شدند و تعداد گویه ها از ۵۹ به ۵۶ کاهش یافت. از این تعداد جو کلی دانشکده شامل ۹ گویه، یاددهی و یادگیری ۱۰ گویه، استادان ۱۰ گویه، دانشجویان ۹ گویه، تجهیزات و امکانات آموزشی ۱۰ گویه گویه و محیط فیزیکی ۸ گویه بود.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد ( ایرانی  )
مولفه:دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
مقاله بیس:دارد(یک مقاله فارسی)
تعریف مفهومی و عملیاتی:دارد
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۱۰
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD