پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری

پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) شامل ۳۰ گویه می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

CRM نوعی راهبرد کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادلات می رود و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است. برای تحقّق این اهداف، سازمانها از مجموعه وسیعی از ابزارها، رویه ها، روشها و ارتباطات با مشتریان استفاده می کنند.

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از مدیریت ارتباط با مشتری نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۳۰ گویه ای پرسشنامه می­دهند .

مقیاس پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (( خیلی کم،۱؛کم،۲؛ نه کم نه زیاد،۳؛ زیاد ،۴؛خیلی زیاد ،۵)) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
پایایی این پرسشنامه (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است .

مشخصات پرسشنامه
روایی و پایایی: دارد (با منبع معتبر)
تفسیر و توضیحات : دارد (به صورت کامل و به دو طریق تحلیل شرح داده شده است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
منبع : دارد (منبع پرسشنامه + منبع پایایی)
تعاریف مفهومی و عملیاتی : دارد (با منبع)
امتیازبندی پرسشنامه : دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD