پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) شامل ۳۰ گویه می باشد.
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
CRM نوعی راهبرد کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادلات می رود و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است. برای تحقّق این اهداف، سازمانها از مجموعه وسیعی از ابزارها، رویه ها، روشها و ارتباطات با مشتریان استفاده می کنند.
تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از مدیریت ارتباط با مشتری نمرهای است که کارکنان به سوالات ۳۰ گویه ای پرسشنامه میدهند .
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (( خیلی کم،۱؛کم،۲؛ نه کم نه زیاد،۳؛ زیاد ،۴؛خیلی زیاد ،۵)) میباشد.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازهگیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
پایایی این پرسشنامه (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است .
مشخصات پرسشنامه
روایی و پایایی: دارد (با منبع معتبر)
تفسیر و توضیحات : دارد (به صورت کامل و به دو طریق تحلیل شرح داده شده است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
منبع : دارد (منبع پرسشنامه + منبع پایایی)
تعاریف مفهومی و عملیاتی : دارد (با منبع)
امتیازبندی پرسشنامه : دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است