چک لیست مشکلات زناشویی

چک لیست مشکلات زناشویی

چک لیست مشکلات زناشویی شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی، تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

چک لیست مشکلات زناشویی از ۲۳ گویه تشکیل شده است که به منظور ارزیابی مشکلات رایج زناشویی بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «هرگز»، «گاهی»، «بیشتر وقتها»، «اغلب» و «همیشه» به ترتیب امتیازات ۰، ۱، ۲، ۳ و ۴ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه مشکلات زناشویی مطلوب بدست آمد که نشان دهنده پایایی بسیار خوب این مقیاس است. مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید اساتید دانشگاه رسیده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

هدف پرسشنامه : ارزیابی مشکلات رایج زناشویی
پایایی و روایی: دارد (ایرانی)
تعداد گویه ها: ۲۳
تعداد صفحات: ۵
فرمت و نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه فایل PDF : دارد
مقاله بیس : دارد
مبانی نظری: دارد
تفسیر نتایج و نمره گذاری: دارد
معرفی آزمون: دارد
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD