اعجاز علمی و عددی قرآن مجید

اعجاز علمی و عددی قرآن مجید

اعجاز علمی و عددی قرآن کریم در این قسمت سه تحقیق با موضوع معجزات علمی و عددی قرآن مجید آورده شده است . این تحقیق ها جمعا دارای ۷۶ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه شده و امکان ویرایش آن وجود دارد .

عنوان تحقیق اول معجزات علمی قرآن بوده و شامل ۸ صفحه می باشد و در آن به موضوعات زیر پرداخته شده است .

تناسب اعداد و کلمات در قرآن ، نسبت مساحت دریاها به خشکی ها ، پیش بینی های قرآن ، معجزات قرآن در کیهان شناسی ، معجزات قرآن در مورد زنبور عسل ، فروپاشی ستارگان ، سر انگشتان ، موجودات زنده در سایر کرات ، تاریکی های دریا و …

تحقیق دوم شامل ۹ صفحه بوده و در آن موضوعات مختلفی از جمله قرآن و ادعای اعجاز ، اعجاز قرآن از نظر فصاحت و بلاغت ، قرآن و اسرار خلقت ، قرآن و خبر از آینده و … وجود دارد .

عنوان تحقیق سوم کشف معجزات عددی قرآن بوده و شامل ۵۹ صفحه می باشد . در این تحقیق رابطه های مختلف عددی قرآن مجید به همراه متن و جدول آورده شده است .

همچنین در این تحقیق توضیحاتی در رابطه با عدد طلایی قرآن ، کشف معجزات عددی در حروف مقطعه ، رابطه های عددی بین آیات و سوره ها ، رابطه های عددی بین کلمات موجود در قرآن و … ذکر شده است .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 76

فرمت فایل: WORD