مقاله ترجمه شده مزایای عملکرد تولید در اجرای تولید به هنگام JIT

مقاله ترجمه شده مزایای عملکرد تولید در اجرای تولید به هنگام JIT

دانلود مقاله انگلیسی ISI سیستم تولید به هنگام jit با ترجمه فارسی با عنوان مزایای عملکرد تولید در اجرای تولید به هنگام JIT

چکیده ترجمه شده :
رقابت فشرده در بازارهای کنونی باعث شده شرکتها روشهای مورد استفاده در تجارت خود را دوباره بررسی کنند. سازندگان کسیرهای تجاری و عملکردهای مربوط به منابع در نزاع و کشمکش هستند و در این حالت رقبای بازاری قوی نیز در این ساختار ها شرکت می کنند. و از عملکردهای تولیدی در ساختار JIT استفاده می کنند و در نتیجه به ارتقاء فرایند ها ادامه می دهند. اگر چه سایتهای طرفدار ممکن است از انطباق JIT سود ببرند و میزان تحقق این ساختارها در ایالت متحده به نسبت کم است.

این تحقیق از واکنش های مربوط با توجه به ساختارها اجرایی در عملکرد JIT شرکت ها به منظور فهم بهتری مزایا که شرکت ها در طول انطباق JIT کسب کرده اند تشکیل شده است و در این حالت تحقق همه جانبه و کاملتر آنها مفید است. نتایج این تحقیق بیانگر این مطلب است که تحقق کیفیت و ارتقأ متداوم و کاهش عملکردهای در فلسفه JIT می تواند با توجه به رقابت شرکتها مطرح می شوند. تحقیق JIT باعث می شود که عملکردها ی پائین ترین سطح لیست موجودی و کاهش هزینه کیفی و بیشترین واکنش مشتریان را به همراه داشته باشد. این تحقیق اینطور عنوان می کند که JIT یک استراتژی تولیدی به منظور ایجاد و فقط مزایای رقابتی می باشد.

عنوان انگلیسی مقاله : The production performance benefits from JIT implementation
عنوان فارسی ترجمه : مزایای عملکرد تولید در اجرای تولید به هنگام JIT
تعداد صفحات فایل اصلی مقاله: ۱۶ صفحه
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۳۰ صفحه
فرمت فایل ترجمه شده : ورد آفیس WORD
فرمت فایل مقاله انگلیسی : پی دی اف PDF

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 30

فرمت فایل: WORD