پرسشنامه منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون

پرسشنامه منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون

منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون

پرسشنامه استاندارد منزلت هویت تحصیلی توسط واز و ایزاکسون در سال ۲۰۰۸ طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۴۰ گویه است و با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (کاملا موافق تا کاملا مخالف)، با سؤالاتی مانند: (بعضی اوقات فکر می کنم دلیلی که باعث شده من در دانشگاه باشم، این است که هیچ کار بهتری ندارم تا انجام دهم. مطمئن نیستم که بعد از دانشگاه چه حرفه ای را انتخاب کنم و واقعا در مورد آن نگران نیستم.) منزلت هویت تحصیلی را می­ سنجد.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم (سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون وسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.

پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد (سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم به دست آمده است.

روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
مقاله بیس: فارسی و انگلیسی
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD