طرح درس مواد اطراف ما علوم سوم ابتدایی

طرح درس مواد اطراف ما علوم سوم ابتدایی

طرح درس مواد اطراف ما عنوان فصل ۳ کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان ، مواد اطراف ما می باشد . در این درس دانش آموزان ، ساخت حباب را فرا  گرفته و پس از آن با گاز و تبدیل حالت های مواد به یکدیگر آشنا می شوند.

در این قسمت دو طرح درس روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای ۴ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و در آن به مبحث ساخت حباب پرداخته شده است . در ابتدای این طرح درس ، مراحل مقدماتی ( تعیین اهداف ، وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه ) ذکر شده است.

طرح درس دوم هم شامل ۲ صفحه بوده و در آن به موضوع گازها ، تبدیل حالت مواد به یکدیگر ، ذوب ، انجماد و تبخیر اشاره شده است . در این طرح درس هم ، مطالب مقدماتی آورده شده است.

قابل ذکر است : در هر دو طرح درس ، توضیحات و فعالیت های لازم جهت تدریس ، ارزشیابی پایانی ، جمع بندی درس و تعیین تکلیف بیان شده است.

همچنین در مجموعه فوق ، علاوه بر طرح درسهای مذکور ، فایل درسنامه ، سوالات و راهنمای تدریس این درس ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD