طرح درس مواد اطراف ما علوم سوم ابتدایی

طرح درس مواد اطراف ما علوم سوم ابتدایی

طرح درس مواد اطراف ما عنوان فصل ۳ کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان ، مواد اطراف ما می باشد . در این درس دانش آموزان ، ساخت حباب را فرا  گرفته و پس از آن با گاز و تبدیل حالت های مواد به یکدیگر آشنا می شوند.

در این قسمت دو طرح درس روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای ۴ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و در آن به مبحث ساخت حباب پرداخته شده است . در ابتدای این طرح درس ، مراحل مقدماتی ( تعیین اهداف ، وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه ) ذکر شده است.

طرح درس دوم هم شامل ۲ صفحه بوده و در آن به موضوع گازها ، تبدیل حالت مواد به یکدیگر ، ذوب ، انجماد و تبخیر اشاره شده است . در این طرح درس هم ، مطالب مقدماتی آورده شده است.

قابل ذکر است : در هر دو طرح درس ، توضیحات و فعالیت های لازم جهت تدریس ، ارزشیابی پایانی ، جمع بندی درس و تعیین تکلیف بیان شده است.

همچنین در مجموعه فوق ، علاوه بر طرح درسهای مذکور ، فایل درسنامه ، سوالات و راهنمای تدریس این درس ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD