پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

معرفی پرسشنامه

این پرسشنامه دارای ۲۹ سوال بوده و هدف آن ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند) (وفاداری مشتریان، سیستم اطلاعات بازاریابی، محصولات و خدمات، قیمت، کانال های توزیع، محیط فیزیکی، کارکنان، مسئولیت اجتماعی سازمان) است.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پایان نامه (منبع داخل فایل) وضوح و روشنی سوالات پرسشنامه به تایید سه نفر از دانشجویان دوره تحصلات تکمیلی و دو نفر از استید گروه مدیریت قرار گرفت (روایی صوری). همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود…

پایایی و روایی: دارد
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی )
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات:  ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD