دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد نگرش به برند چانگ و لیو 2009 شامل پرسشنامه استاندارد نحوه نمره گذاری مولفه تعریف مفهومی و روایی پایایی پرسشنامه
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه نگرش به برند توسط چانگ و لیو (2009) طراحی شده است. پرسشنامه داری پنج گوپه در یک مقیاس پنج گزینه ای لیکرت می باشد.
مشخصات پرسشنامه
نام پرسشنامه : نگرش به برند
نوع پرسشنامه: استاندارد خارجی
تعداد سوالات: ۵ گویه
روایی و پایایی: دارد
مولفه: ندارد
نحوه نمره گذاری: دارد
مقیاس: ۵ گزینه ای لیکرت
تعریف مفهومی: دارد
تعداد صفحات فایل ورد : 3 صفحه
فرمت فایل : ورد آفیس word
فایل PDF : دارد
منبع: دارد (با منابع معتبر)
ذکر منابع پرسشنامه: دارد
گارانتی: دارد