پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات

پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات

نگرش نسبت به تبلیغات

شیوه نمره گذاری پرسشنامه
تبلیغات در لغت معادل رساندن پیام و در اصطلاح کوششی است آگاهانه و حساب شده که به منظور تغییر ادراک و همسو کردن رفتار مخاطب با نیت مورد نظر مبلغ صورت می گیرد. تبلیغ را باید نوعی اطلاع رسانی تعریف کرد ( بشلی و طالبی، ۱۳۸۹).

پرسشنامه استاندارد تبلیغات شامل ۳۰ گویه و پنج بعد باورهای اقتصادی، مزایای اجتماعی در تبلیغات، باورهای اخلاقی در تبلیغات، باورهای قانونی در تبلیغات، مفید بودن شخصی تبلیغات و هدف آن بررسی نگرش نسبت به تبلیغات می باشد. این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم، ۱؛ مخالفم، ۲؛ نه موافقم نه مخالف، ۳؛موافقم، ۴؛ کاملا موافقم؛۵) می باشد.

هدف: بررسی نگرش نسبت به تبلیغات از ابعاد مختلف (باورهای اقتصادی، مزایای اجتماعی در تبلیغات، باورهای اخلاقی در تبلیغات، باورهای قانونی در تبلیغات، مفید بودن شخصی تبلیغات)
تعداد سوال: ۳۰
تعداد بعد: ۵
شیوه نمره گذاری: دارد
پایایی: دارد
تعریف: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۳
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD