پرسشنامه استاندارد مزایای هوشمند سازی مدارس

پرسشنامه استاندارد مزایای هوشمند سازی مدارس

پرسشنامه استاندارد مزایای هوشمند سازی مدارس شامل 18 سوال است. و هدف آن ارزیابی مزایای هوشمند سازی مدارس (مزایای هوشمند سازی مدارس برای دانش آموزان، مزایای هوشمندسازی مدارس برای معلمان) است.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
مدرسه هوشمند موسسه ای یادگیرنده است. که به طور منظم فعالیتهاى تدریس، یادگیرى و مدیریت مدرسه را برای آماد ه سازى دانش آموزان در عصر اطلاعات، تجدیدنظر و بازسازى می کند.

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از هوشمند سازی مدارس نمره­ای است. که کارکنان به سوالات 18 گویه ای پرسشنامه هوشمند سازی مدارس می­دهند .

مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (بسیار کم ،۱؛ کم،۲؛ متوسط؛زیاد ،۴؛ بسیاز زیاد ،۵؛) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

در پایان نامه (منبع داخل فایل) روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات . مورد تایید چند تن از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی قرار گرفت. و همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد. و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود.

مشخصات پرسشنامه هوشمند سازی مدارس

روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات : 5
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD