دانلود مقاله بدنسازی

دانلود مقاله بدنسازی

دانلود مقاله بدنسازی – تحقیق ورزش پرورش اندام
اغاز بدنسازی در ایران
در سال ۱۳۱۸ استاد مارک فورلی در اولین سفری که به ایران داشت اولین میله استاندارد وزنه برداری را به ایران اورد و این اغاز می شد برای ورزشی وزنه برداری و بدنسازی در ایران .
در سال ۱۹۵۷ ایران میزبان وزنه برداری شد در این مسابقات قرار شد یک سری مسابقه پرورشی اندام نیز در میان شرکت کنندگان برگزار شود که در این مسابقات مرحوم نامجو توانست مقام اول را کسب کند و حال می بینیم که وزنه برداری ایران و قهرمانان ایرانی در این ورزش در اسیا و حتی جهان حرف های زیادی برای گفتن دارند .

بدنسازی دارای سه نوع استفاده کلی می باشد .

  1. بدنسازی با قدرت و فشار بسیار با وزنه های سنگین یا ( پاور لیفتینگ
  2. بدنسازی برای پرورش و افزایش حجم ماهیچه ها و زیبایی اندام
  3. بدنسازی برای رشد ماهیچه های مورد نیاز برای هر ورزشی که ورزشکار می خواهد انجام دهد

تقسیم بندی بدنها برای پرورش و افزایش حجم ماهیچه و زیبایی اندام
ابتدا برای اینکه یک پرورش اندام کار موفق باشیم باید با نوع بدنها اشنا باشیم تا بتوانیم تمرین و برنامه ریزی درستی داشته باشیم .

ما سه نوع بدن داریم :
۱- بدنهای لاغر یا استخوانی که در تمرین این نوع بدنها وزنه های سنگین ترولی در دفعات کمتر در هر ست را انجام می دهیم . بصورتی که پنجاه تا ۵۵% غذاهای انها را غذاهای کربوهیدراتی و چربی تشکیل می دهد و ۳۵% انرا پروتئین تشکیل می دهد این نوع بدنها با استفاده این نوع برنامه غذایی و تمرین در ظرف یک هفته نیم کیلو و وزن ان به بدن انها اضافه می شود . و…………

راهنمای کامل شروع بدنسازی :
شروع برنامه بدن سازی ممکن است تجربه ای ترسناک باشد. کافی است به باشگاه محلی خود بروید و مردان قوی و ترسناک را ببینید که درحال تمرینات جدی هستند به اطراف نگاه می کنید و تنوع تجهیزات شما را خیره کند. چگونه این و دستگاهها کار می کنند ؟ حتی ممکن است لغات بیگانه ای نیز بشنوید : اسپوتینگ ، تمرین هرمی .
آیا دانستن این نکته کمکی می کند که بدانیم آرنولد شوارتزنیگر ، شاید بزرگترین بدن ساز همه تاریخ ، روزی برای اولین بار به باشگاه آمده بود . اگر اینطورست ما همه اینکار را می کنیم .

شروع کردن :
عالی است ، شما شروع به بدن سازی کرده اید. شاید شما بخواهید ماهیچه خود را بزرگ کنید یا کمر خود را سفت کنید یا لاغر شوید. همه اینها در تمرین ممکن است. هرآنچه که هدف شما باشد و شما آن را به عنوان هدف بدنسازی در برنامه خود جهت دستیابی به آن چه در کوتاه مدت و چه در طولانی مدت نوشته باشید ، باید برنامه خاصی را اجراء نمائید . انتظار نداشته باشید که بتوانید با هر برنامه ای به بهترین موقعیت برسید . در ابتدای کار باید بگوئیم که بعضی از روشهای تمرین بهتر و کارآمدتر از بقیه هستند . اما هیچ چیزی شبیه یک راز نیست . در این مقاله وظیفه ها ، آموزش و راهنمایی شما در مدت سه ماه اولیه بدن سازی است بطوری که شما بتوانید خود را به سطح بالاتر برسانید و برنامه های بعدی تان را طبق نیاز خود طرح نمایند .
آیا یک برنامه خاص برای هر فرد وجود دارد ؟ خیر. هرکسی که تمرین می کند ، دارای انگیزه ها ، علائق و قوای ژنتیکی مختلفی است که باید طبق برنامه خاصی تنظیم شوند . این کار حقیقتاً دشوار نیست. اما قبل از شروع به این چند نکته دقت کنید : و…………

فهرست مطالب
تمرین، ترکیب بدن و کنترل وزن
ترکیب بدن
نوع پیکری شلدون
فربه پیکری
عضلانی پیکری
لاغر پیکری
نوع پیکرسنجی هیث – کارتر
جزء فربه پیکری هیث – کارتر
نوع پیکری و فعالیت بدنی
چربی بدن
اندازه گیری چربی بدن: وزن مخصوص
قانون ارشمیدس
وزن مخصوص بدن انسان
اندازه گیری چربی بدن: اندازه گیری لایه زیرپوستی
ویزگی اندازه گیری لایه زیرپوستی و تخمین دانسیته بدن
کنترل وزن بدن
چاقی
چاقی چیست
تعادل انرژی و کنترل بدن
تعادل انرژی منفی و کاهش وزن
تعادل انرژی مثبت و افزایش وزن
دستورالعملهایی جهت کاهش چربی بدن
دستورالعملهایی جهت افزایش وزن بدون چربی
کم کردن وزن در کشتی
مطالعات دانشگاه آیووا
پیش بینی حداقل مقدار وزن
اندازه گیری سنجشی بدن

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 45

فرمت فایل: WORD