طرح درس ورزش و نیرو (۱)، علوم ششم

طرح درس ورزش و نیرو (۱)، علوم ششم

ورزش و نیرو ۱ علوم ششم عنوان درس ۶ کتاب علوم تجربی پایه ششم دبستان ” ورزش و نیرو (۱) ” می باشد. در این درس دانش آموزان با اثر نیرو و اثر متقابل نیرو بین جسم آشنا می شوند.

در این قسمت دو طرح درس روزانه برای تدریس درس ورزش و نیرو (۱) آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای ۹ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۵ صفحه بوده و در آن پس از انجام مراحل مقدماتی ( تعیین اهداف، وسایل کمک آموزشی، روش تدریس، مدل کلاس، برقراری ارتباط، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه ) به سراغ اجرای تدریس رفته ایم.

در مرحله تدریس، توضیحات لازم جهت آموزش این درس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند به طور کامل بیان شده است. پس از تدریس، ارزشیابی پایانی به عمل آمده و درس جمع بندی شده و در نهایت به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۴ صفحه می باشد و مانند طرح درس اول در آن توضیحات لازم برای مرحله مقدماتی، مرحله تدریس و مرحله تکمیلی ( به شیوه ای متفاوت ) بیان شده است.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق ، فایل راهنما و روش تدریس این درس در ۶ صفحه به همراه فایل سوال و جواب آن در ۳ صفحه، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD