پرسشنامه وضعیت زناشویی گلومبوک راست (گریمس)

پرسشنامه وضعیت زناشویی گلومبوک راست (گریمس)

وضعیت زناشویی گلومبرگ – راست (گریمس)

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه گریمس دارای ۲۸ عبارت است که در مقابل هر جمله ۴ گزینه قرار دارد: کاملا مخالف، مخالف، موافق، کاملا موافق.پاسخگو با توجه به تناسب هر جمله با وضعیت زندگی زنا شویی خودش یکی از گزینه ها را انتخاب می کند .این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل)ساخته شده است و برای ارز یابی کیفیت ارتباط زنا شویی به کار برده می شود .جمله ها شامل این دسته بندی می شوند: رضایت زنا شویی، ارتباط زنا شویی، علایق مشترک ، اعتماد واحترام .

روایی و پایایی پرسشنامه

در فرم فارسی این پرسشنامه (منبع داخل فایل) نمره کل مقیاس با آلفای کرونباخ ۹۲% برای نمونه ای از زن ها و ۹۴% برای شوهرها محاسبه شد که نشانه همسانی بالای پرسشنامه است . ضرایب همبستگی بین نمره های آزمودنی ها در دو نوبت با فاصله دو هفته برای کل آزمودنی ها ۹۴% و آزمودنی های زن ۹۳% و آزمودنی های مرد ۹۵% نشانه پایایی بازآزمایی خوب پرسشنامه است. ضرایب آلفای کرونباخ پرسشنامه برای نمونه پژوهش بشارت و گنجی به ترتیب ۹۱% برای زن ها و ۸۹% برای شوهرها محاسبه شد .

روایی و پایایی : دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
مقاله بیس : دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD