بررسی تاثیر وفاداری برند و تصویر برند بر ارزش ویژه برند
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه بررسی تاثیر وفاداری برند و تصویر برند بر ارزش ویژه برند دارای ۳۰ سوال بوده و هدف آن بررسی تاثیر وفاداری برند (وفاداری مشتریان به خرید و نگرش وفادارانه ی مشتریان) و تصویر برند (تصویر اجتماعی برند، تصویر ظاهری برند) بر ارزش ویژه برند می باشد.
تعداد سوال: ۳۰
تعداد بعد: ۶
شیوه نمره گذاری: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
منبع: محقق ساخته
پرسشنامه کاملا استاندارد است