پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران ۲۰۰۲
این پرسشنامه حاوی ۳۹ سوال بوده و هدف آن سنجش عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (سفارشی عمل کردن، ارتباط تعاملی، ترویج، مراقبت، انجمن، انتخاب، راحتی، شخصیت) میباشد.
هدف: سنجش عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (سفارشی عمل کردن، ارتباط تعاملی، ترویج، مراقبت، انجمن، انتخاب، راحتی، شخصیت)
تعداد سوال: ۳۹
تعداد بعد: ۸
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
پرسشنامه کاملا استاندارد است