دانلود پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری راندل تیل
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه وفاداری مشتری توسط Rundle-Thiele (2005) ساخته شده است که از ۲۶ گویه و ۵ خرده مقیاس وفاداری نگرشی (۶ سوال)، رفتار شکایتی (۷ سوال)، تمایل به وفادار بودن (۴ سوال)، مقاومت در مقابل پیشنهاد رقابتی (۶ سوال) و وفاداری موقعیتی (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان وفاداری مشتریان بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
به منظور سنجش اعتبار پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. مقدار آلفای کرونباخ به دست آمده برای این پرسشنامه ۰٫۹۵ است که نشان میدهد این پرسشنامه از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.
پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
تعریف مفهومی: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است