پاورپوینت برند ۳۰ اسلاید

پاورپوینت برند ۳۰ اسلاید

برند
بخشی از مقاله و پاورپوینت
نمونه ای از اسلایدهای این پاورپوینت را در زیر می بینید:
برند چیست؟
برای بیشتر مردم جهان و به خصوص ایرانی ها برند تنها یک معنی دارد و آن اتیکتی است که به انواع پوشاک وصل است یا مارکی است که لوازم خانه دارند. اما باید بدانید که برند تنها متعلق به یک کالای خاص نیست و انواع محصولات ازجمله کالاهای مختص به مصرف مشتریان، کالاهای صنعتی و حتی خدمات، همگی قابلیت دارابودن برند را دارند.
تعریف علمی برند اسم، سمبل، نشان، طرحی خاص و یا ترکیبی از همه اینهاست که به منظور متفاوت کردن کالای یک کمپانی از کمپانی های دیگر است.(۱)

برندینگ
بخشی از بازاریابی است ، اصطلاحا یک استراتژی یا یک تکنیک نام دارد که عنوان یک تجارت را مشخص می‌کند ، ولی در اصل بیشتر از یک عنوان تجاری است ، برندینگ در اصل محبوبیت یک نام تجاری است ، گوگل بهترین مثال برای برندینگ است ، امروزه افراد بسیار زیادی در دنیا هستند که این نام را می‌شناسند ، و این یعنی برندینگ…

برای هر شرکت حقوقی و یا هر نوع شرکتی دیگر که خدماتی را ارائه می‌دهد ،عنوان تجاری بسیار مهم است ، برای کسب محبوبیت این عنوان باید عناصری را رعایت نماید:
ارائه ی پیغام متمرکز و متحد الشکل برای شرکت تجاری خود در امر جذب مشتریان جدید
استخدام فارغ التحصیلات با استعداد برای ساخت شهرتی بهتر
جذب مخاطبان وفادار به شرکت و ارائه خدمات خوب به آنها

اصول و مبانی برندینگ
برندینگ (برند سازی) یکی از مهمترین جنبه‌های هر نوع تجارتی از بزرگ یا کوچک ، خرده فروشی ، و یا B2B می‌باشد. استراتژی‌های موثر برندینگ ، رقابت شما را در بین رقبای خود افزایش می‌دهد.
عنوان تجاری شما (برند) نشان دهنده این است که ، مشتریان چه انتظاراتی از نوع خدمات و محصولات شما دارند ، همچنین یک برند شما را از رقبای خود متمایز می‌کند .

مبانی اولیه برندینگ
یک لوگوی منحصر به فرد برای شرکت خود طراحی کنید و از آن در تبلیغات ، محتوا و دیگر موارد استفاده کنید
پیام برند خود را بنوسید ؛ پیام یا هدفی که برند شما آن را دنبال می‌کند ، به همگان اعلام کنید ، در ضمن تمام کارمندان شرکت شما باید ویژگی‌های برند شما را بدانند
برند خود را یک پارچه کنید ؛ سعی کنید از عنوان برند خود در همه جا استفاده نمائید ، ایمیل ، امضا، در پاسخ به تلفن مشتریان و …
یک کلیپ صوتی ایجاد کنید ؛ که بیان کننده عنوان تجاری شما باشد و از آن در تمام محتوای بصری خود استفاده نمائید
یک شعار برای خود ایجاد نمائید ، این شعار باید علاوه بر این که بسیار مختصر باشد ، هدف تجاری شما را نیز بیان نماید

ارزش برند
امروزه برند برای سازمان و محصولات آن ارزش می‌آفریند. از اینرو مدیریت برند از جمله فعالیتهای استراتژیک در سازمان بشمار می رود.
اما ارزیابی راهکارهای اجرا شده در مقوله مدیریت برند و محاسبه بازگشت سرمایه گذاری در این حوزه بسیار حائز اهمیت می باشد. ارزش برند یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش سهام شرکت می‌باشد. برند چیزی است که مشتری می‌خرد و کالا چیزی است که در کارخانه تولید می‌شود. ارزش نام و نشان تجاری (برند) در حقیقت ارزش افزوده‌ای است که یک محصول به واسطه آن نام و نشان تجاری ایجاد می‌کند.
ارزش یک نام تجاری از سه بعد قابل بررسی است:
سازمان و عوامل درونی
بازار یا عوامل محیطی
مشتری یا مصرف کننده

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 30

فرمت فایل: پاورپوینت