پاورپوینت نگاشت تراکنشهای پایگاه داده شی گرا به تراکنشهای رابطه ای

پاورپوینت نگاشت تراکنشهای پایگاه داده شی گرا به تراکنشهای رابطه ای

پایگاه داده شی گرا رابطه ای

پاورپوینت نگاشت تراکنشهای پایگاه داده شی گرا به تراکنشهای رابطه ای
اعمال اولیه برای نگاشت بین مدل رابطه ای و شئ گرا
نگاشت
هدف اصلی یافتن یک استراتژی مناسب و کارا برای نگاهداری داده های اشیاء است. این کار شامل ذخیره کردن صفات و رابطه های بین اشیاء از جمله رابطه ارث بری میان اشیاء است.
پیاده سازی نگاشت
یکسان ساختن کارایی

پایگاه داده شی گرا و ویژگی آن ها

پایگاه داده ها چیست؟ به همراه معرفی پایگاه داده‌های شی گرا

ایده اصلی
اولین چیزی که در نگاشت اشیاء به پایگاه داده های رابطه ای به نظر می رسد نگاشت بین صفات اشیاء و ستون های جداول است.

هر صفت از یک شئ به صفر یا چند ستون در پایگاه داده رابطه ای تبدیل می شود. به خاطر داشته باشید که کلیه صفات یک شئ پایدار (Persistent) نیستند. به عنوان مثال صفت میانگین نمرات در یک شئ Student ممکن است فقط در برنامه استفاده شود در حالی که نیازی به ذخیره سازی مقدار آن در پایگاه داده نیست چراکه از روی مقادیر باقی صفات قابل محاسبه می باشد. و یا بعضی صفات در اشیاء خود یک شئ مستقل می تواند باشد به همین دلیل ممکن است در پایگاه داده رابطه ای مجموعه ای از چند ستون به عنوان جایگزینی برای یک صفت در یک شئ در نظر گرفته شود. ساده ترین حالت در نگاشت یک شئ زمانی است که هر صفت از یک شئ به یک ستون از یک جدول در پایگاه داده نگاشت شود مخصوصاً زمانی که نوع داده ای در مدل شئ گرا با نوع داده ای در مدل رابطه ای یکسان باشند.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 16

فرمت فایل: پاورپوینت