دانلود پرسشنامه استاندارد بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار توسط Pruden، Shuptrine و Longman (1974) ساخته شده است که از ۱۰ گویه و ۵ خرده مقیاس نداشتن قدرت و توانایی (۲ سوال)، بی معنی بودن (۲ سوال)، بی هنجاری (۲ سوال)، انزوای اجتماعی (۲ سوال) و از خود بیگانگی (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). پرودن و همکاران روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۷۸% ذکر کرده است.
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
مقاله بیس: دارد (یک مقاله انگلیسی )
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است