پرسشنامه سوابق بهداشت فردی

پرسشنامه سوابق بهداشت فردی

پرسشنامه سوابق بهداشت فردی (شخصی) دارای ۱۲ سوال و سه  مولفه مفید بودن ، نوآورانه بودن، حریم خصوصی و هدف از آن بررسی نگرش افراد نسبت به استفاده از سوابق بهداشت شخصی می باشد.

دریافت پرسشنامه استاندارد سوابق بهداشت فردی

مولفه های پرسشنامه

مولفه ها

سوالات

حریم خصوصی

۱تا ۴

مفید بودن

۵ تا ۸

نوآورانه بودن

۹ تا ۱۲

تعریف مفهومی
بهداشت به معنای نیکو داشتن، نگهداری تندرستی و حفظ صحت است و در اصطلاح به مجموعه فعالیت ها و اقداماتی که برای بهبود و ارتقای تندرستی و توانایی یک فرد یا جامعه انجام می شود، بهداشت می گویند؛ که شامل همه دانش ها و روش هایی است که به حفظ سلامت فرد و جامعه کمک کند(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه ­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، پژوهشگر گرامی  باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه در انجام پژوهش اقدام نمایند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد. همچنین مدل پرسشنامه ترسیم شده است.
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD