پرسشنامه نوع خرید سازمانی – آندرسون نسخه ۱

پرسشنامه نوع خرید سازمانی – آندرسون نسخه ۱

دانلود پرسشنامه استاندارد نوع خرید سازمانی – آندرسون نسخه ۱

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه چارچوب نوع خرید سازمانی توسط Anderson، Chu و Weitz درسال ۱۹۸۷ ساخته شده است که از ۱۵ گویه و ۲ خرده مقیاس تازگی و اطلاعات (۱۰ سوال) و جایگزین ها (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش نوع خرید سازمانی بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای درصدی است.
خرید سازمانی فرایند تصمیم گیری است که سازمان رسمی به وسیله آن، نیاز به خرید کالا و خدمات را به وجود آورده و آن گاه به تشخیص، ارزیابی و انتخاب بین نام های تجاری و فروشنده اقدام می کنند. خریداران سازمانی شامل تولیدکنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان و همچنین سازمان های دولتی هستند که کالاها و خدمات را برای استفاده خود یا فروش مجدد خریداری می نمایند.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD