مقیاس فشار و سختی ادراک شده (RPE) بورگ 1982

مقیاس فشار و سختی ادراک شده (RPE) بورگ 1982

دانلود پرسشنامه و مقیاس استاندارد فشار و سختی ادراک شده RPE بورگ 1982 شامل پرسشنامه استاندارد ، امتیازبندی ، تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

مقیاس فشار و سختی ادراک شده (RPE) که یک مقیاس طبقه ای ۱۵ درجه ای حهت رتبه بندی فشار ادراک شده است.، به عنوان راهنمای شدت تمرین استفاده می شود. در این روش افراد میزان درک خود از سخت بودن کاری را که انجام می دهند را بیان می کنند. از درجه بندی های RPE برای تعیین اینکه چه زمانی فرد به تحمل بیشینه اش دسترسی پیدا می کند ، استفاده می شود. مشخص شده است که این شیوه مناسب ترین روش برای انتخاب شدت مناسب تمرین است و می تواند برای تکمیل برآوردهای ضربان قلب به کار برده شود.

روایی پایایی:
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی+ خارجی )
مقاله بیس: دارد (دو مقاله فارسی+ یک مقاله خارجی)
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD