پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار فورنل و وست بروک

پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار فورنل و وست بروک

دانلود پرسشنامه استاندارد بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار فورنل و وست بروک

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار توسط فورنل و وست بروک در سال ۱۹۷۹ ساخته شده است که از ۱۹ گویه و ۷ خرده مقیاس مطیع بودن (۳ سوال)، پر سر و صدا بودن (۴ سوال)، هم سلیقه بودن (۲ سوال)، جسارت همراه با خشونت (۳ سوال)، طرفدار قانون های سخت گیرانه (۱ سوال)، قدرت تحمل بالا – پایین داشتن (۲ سوال) و خجالتی بودن (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD