دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر (مریلس و همکاران) شامل پرسشنامه استاندارد نمره گذاری تفسیر مولفه و روایی پایایی پرسشنامه
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر توسط مریلس و همکاران طراحی شده و دارای ۴۰ گویه می باشد.
مشخصات پرسشنامه
سازنده ابزار: مریلس و همکاران، ۲۰۰۹
تعداد گویه/سوال: ۴۰
مولفه/زیر مقیاس: ۹ زیرمقیاس: ماهیت؛ خلاقیت تجاری؛ خرید؛ برند؛ مقاصد؛ حمل و نقل؛ فعالیت های فرهنگی؛ خدمات حکومتی؛ پیوند اجتماعی
مقیاس/طیف: ۵ درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی دارد؛ نقطه برش ندارد- به انضمام نسخه انگلیسی پرسشنامه
روایی: صوری و محتوایی دارد- اصلی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- اصلی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: ۶ صفحه
منبع: ترجمه دکتر عرب
نوع فایل: ورد آفیس word