طرح درس نشان ارزشمندی، پیام های آسمان هشتم

طرح درس نشان ارزشمندی، پیام های آسمان هشتم

پیام های آسمان هشتم عنوان درس ۸ کتاب پیام های آسمان پایه هشتم، ” نشان ارزشمندی” می باشد. در این درس دانش آموزان قوانین راه سعادت و آثار پوشش نامناسب را فرا می گیرند.

همچنین دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله : عفاف و حجاب ، احکام محرم و نامحرم ، لباس و پوشش، نگاه و حیا آشنا می شوند.

در این قسمت،  طرح درسی روزانه جهت تدریس درس نشان ارزشمندی آورده ایم. این طرح درس شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در ابتدای این طرح درس،  اهداف مختلف تعیین شده و پس از آن به سراغ روش تدریس، رسانه های آموزشی، فعالیت قبل از تدریس و ارزشیابی تشخیصی رفته ایم.

در ادامه، به اجرای تدریس پرداخته شده است. توضیحات لازم جهت اجرای تدریس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند در طرح درس منظور شده است. پس از تدریس هم، ارزشیابی پایانی انجام شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق، فایل راهنما و روش تدریس این درس در ۱۰ صفحه به همراه فایل سوال و جواب آن در ۲ صفحه، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD