طرح درس چهار ضلعی ها ریاضی هشتم

طرح درس چهار ضلعی ها ریاضی هشتم

درس چهار ضلعی ها ریاضی هشتم عنوان فصل ۳ کتاب ریاضی پایه هشتم ( در دوره اول متوسطه ) چند ضلعی ها می باشد . در این فصل دانش آموزان با چند ضلعی ها و تقارن ، توازی و تعامد ، چهارضلعی ها ، زاویه های داخلی و زاویه های خارجی آشنا می شوند.

در این قسمت ، طرح درسی جهت تدریس درس چهار ضلعی ها آورده ایم . این طرح درس در یک جدول تهیه و تنظیم شده و شامل سه مرحله ( قبل از تدریس ، حین تدریس و فعالیت های تکمیلی ) می باشد.

طرح درس مذکور دارای ۶ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در مرحله قبل از تدریس به موضوعات مختلفی از جمله اهداف کلی ، اهداف آموزشی ، اهداف رفتاری ، رفتار ورودی ، ایجاد ارتباط اولیه ، گروه بندی ، مدل کلاس ، ایجاد انگیزه و ارزشیابی آغازین پرداخته شده است .

در مرحله تدریس ، دو روش برای آموزش این درس آورده شده است . توضیحات لازم و فعالیت های که در حین تدریس ، معلم و دانش آموز باید انجام دهند به طور کامل در طرح درس آمده است.

در مرحله تکمیلی  پس از انجام ارزشیابی پایانی ، درس جمع بندی شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، یک فایل آموزشی با عنوان چهار ضلعی ها و خواص آنها ( در ۷ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD