گزارش کار کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک پارسیان

گزارش کار کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک پارسیان

کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک پارسیان
این پروژه گزارش کارآموزی شامل یک فایل ورد 50 صفحه ای است که ویژه رشته کامپیوتر می باشد که با موضوع کارآموزی در بانک پارسیان می باشد. در این گزارش کارآموزی موضوعاتی آموزش کار طراحی سایت،آموزش نصب sqlserver، آموزش نصب iis، آموزش آپدیت ویندوز،آموزش آپدیت آنتی ویروس،آموزش ایجاد بکاپ در ویندوز و غیره.

در فصل اول این گزارشکار در مورد تاریخچه سازمان، معرفی سازمان، نمودار سازمانی، اساسنامه و ارکان سازمان، موضوع و فعالیت های شرکت و غیره پرداخته می شود.

در فصل دوم به موضوعات ارزیابی رشته ، کارآموز در مکان کارآموز موقعیت رشته کارآموز با بررسی، بررسی شرح وظیفه رشته کارآموز در واحد صنعتی، امور جاری در دست اقدام، برنامه های آینده و غیره پرداخته می شود.

در فصل سوم این گزارش کار کارورزی به موضوعات تقسیم بندی دوره کارآموزی، میزان مطلبی را که در طی دروه کارآموزی بصورت، هفتگی یاد گرفتم، میزان یادگیری تئوری عملی در طول هفته ها پرداخته می شود. در فصل چهارم به موضوعات نتیجه گیری از گزارشکار و پیشنهادات پرداخت می شود. فایل ورد این گزارشکار فهرست بندی، شماره گذاری و مرتب می باشد. پس از خرید این فایل می توانید آن را دانلود کنید.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 50

فرمت فایل: WORD