طرح درس اجتماعی سوم چادرنشین ها و روستائیان

طرح درس اجتماعی سوم چادرنشین ها و روستائیان

طرح درس کتاب اجتماعی سوم در این قسمت طرح درسی روزانه از کتاب تعلیمات اجتماعی سوم ابتدایی با موضوع چادرنشین ها و روستائیان آورده ایم و می خواهیم با استفاده از روش تدریس اعضای تیم این درس را تدریس کنیم .

این طرح درس شامل ۵ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد .

در این طرح درس ابتدا هدف کلی درس را تعیین کرده و با توجه به آن ، اهداف جزئی و اهداف رفتاری را در حیطه های مختلف در نظر می گیریم . انتظار داریم پس از پایان تدریس فراگیران به این اهداف دست یابند .

پس از ارزشیابی ورودی به روشهای مختلف در دانش آموزان ایجاد انگیزه می کنیم ( با کمک وسایل کمک آموزشی و یا با استفاده از وسایل یا لباس روستایی و عشایری می توان ایجاد انگیزه کرد )

در طرح درس هشت مرحله برای تدریس این درس در نظر گرفته شده و در خیلی از این مراحل از فراگیران و گروه ها جهت آموزش استفاده می کنیم.

پس از تدریس ، مطالب را جمع بندی نموده و ارزشیابی پایانی انجام داده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می دهیم . در پایان طرح درس نیز چک لیستی مربوط به این درس وجود دارد ، آموزگاران می توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: WORD