طرح درس سالانه ریاضی هشتم

طرح درس سالانه ریاضی هشتم

طرح درس سالانه ریاضی هشتم

کتاب ریاضی هشتم در راستای برنامه درسی ملی تالیف شده است . یکی از اهداف مهم این کتاب درگیر شدن دانش آموزان در فرآیند حل مسئله می باشد.

فعالیت های کتاب به طور عمده به این منظور طراحی شده اند . به طور معمول دانش آموزان در این فعالیت ها با دشواری و چالش روبه رو خواهند شد. این موضوع نه تنها نگران کننده نیست بلکه با راهنمایی معلم ، نتیجه مناسب به دنبال خواهد داشت.

با توجه به موارد ذکر شده ، در این قسمت طرح درسی سالانه جهت تدریس یک ساله کتاب ریاضی پایه هشتم آورده ایم. این طرح درس در یک جدول زیبا تهیه و تنظیم شده است.

طرح درس مذکور شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن توسط دیگران وجود دارد.

در این طرح درس برای هر هفته موضوع درس ، هدف کلی و فعالیت های تکمیلی بیان شده است . همچنین در آن علاوه بر موارد درسی به انجام کارهای آماری خارج از کتاب به عنوان تحقیق اهمیت داده شده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، طرح درس سالانه دیگری از همین  کتاب ( در ۱۰ صفحه و بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی ) به همراه راهنمای تدریس آن ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: WORD