طرح درس عربی هفتم تدریس جمع

طرح درس عربی هفتم تدریس جمع

درس عربی هفتم تدریس جمع می خواهیم درس جمع و انواع آن را ( جمع مذکر سالم ، جمع مونث سالم ، جمع مکسر ) که مربوط به کتاب عربی پایه هفتم است را به دانش آموزان آموزش دهیم .

در اینجا طرح درس روزانه از کتاب عربی پایه هفتم با موضوع جمع و انواع آن آورده ایم ( کل زمان در نظر گرفته برای آموزش این درس ۷۵ دقیقه است )

این طرح درس شامل ۲ صفحه است و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد .

در طرح درس مذکور ابتدا اهداف را به دو دسته کلی و جزئی تقسیم نموده و پس از انجام مراحل مقدماتی ، تدریس را انجام داده و پس از آن مراحل پایانی را طی می کنیم .

عناوینی که در مرحله مقدماتی تدریس به آن توجه شده است عبارتند از : انتخاب روش تدریس ، مهیا نمودن وسایل مورد نیاز ، گروه بندی و چیدمان کلاس ، برقراری ارتباط با دانش آموزان ، خوش و بش کردن با دانش آموزان ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه .

در قسمت اجرای تدریس فعالیت های مختلفی برای معلم و دانش آموزان آورده شده است . در مرحله پایانی پس از جمع بندی ، ارزشیابی پایانی انجام شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می دهیم .

علاوه بر طرح درس فوق ، طرح درسی دیگر با همین موضوع در ۶ صفحه (با سبک نوشتاری متفاوت ) به عنوان مکمل آورده شده است .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD