نمونه سوالات کمک پرستاری (بهیاری) یک ساله (۴۶۵ سوال)

نمونه سوالات کمک پرستاری (بهیاری) یک ساله (۴۶۵ سوال)

نمونه سوالات کمک پرستاری (بهیاری) یک ساله (۴۶۵ سوال)

این مجموعه شامل جدید ترین  نمونه سوالات  در زمینه کمک پرستاری (بهیاری) می باشد که   حاوی ۴۶۵ سوال در زمینه  های تغذیه ، آناتومی ، فیزیولوزی ، کمک های اولیه و …… می باشدبرای دوستان تهیه و آماده شده است که امید است مورد استفاده دوستان قرار گرفته و رضایت خاطر شما عزیزان را جلب کند

معرفی دوره
امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در کادر پرستاری مبادرت به تربیت نیروهای کمکی در قالب کمک پرستاری نموده اند.
در کشور ایران نیز با توجه به نیاز مبرم به وجود نیروهای کمکی در کادر پرستاری و به منظور پوشش دادن بخشی از شرح وظایف پرستاران که قابل واگذاری به نیروهای کمکی می باشد،ضوابط و برنامه دوره آموزشی کمک پرستاری (بهیاری یکساله) از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه، تدوین و تصویب گردیده و از سوی جهاد دانشگاهی اجرا می گردد.

این دوره مهارتی از سه بخش آموزش نظری، عملی و بالینی تشکیل شده و منتج به ارائه گواهی نامه کمک پرستاری (بهیاری یکساله) به فراگیران خواهد شد. کمک پرستاران با گذراندن این دوره آموزشی تحت نظارت پرستاران اقدامات ایمن و موثر را مطابق با شرح وظایف مصوب کمک پرستاری برای بیماران بستری یا سرپایی انجام می دهند.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 50

فرمت فایل: WORD