کنترل کیفیت (QC)

کنترل کیفیت (QC)

کنترل کیفیت (QC)
بخشی از مقاله
کامل ترین و کمیاب ترین مقاله کنترل کیفیت QC، این مقاله با استفاده از نرم افزار معروف minitab انجام شده و شامل تمامی نمودار های کنترل کیفیت میباشد و در یک شرکت سازنده ی قطعات خودرو پیاده سازی شده است.

مقدمه
کارآمد شدن دانشجویان در هر زمینه، چیزی فراتر از آموخته های نظری کلاس درس را می طلبد و نتایج مثبتی که از همپاشدن علم با عمل حاصل می شود بر هیچ کس پوشیده نیست. در سال های اخیر عدم وجود ارتباط قوی و مستمر میان دانشگاه ها و صنایع زبانی دوجانبه را برای دانشگاهیان و صنایع به همراه داشته است به طوری که از یک سو فارغ التحصیلان دانشگاه ها از دانش تجربی و عملی به دور مانده و از سوی دیگر صنایع با فقدان علوم جدید رو به رو شده اند.

در این میان کارآموزی مجالیست برای دانشجویان با انگیزه تا با افزایش مهارت ها، آگاهی ها و تجارت حرفه ای، خود را برای حضور در صنعت جهت انجام وظایف خاص آماده ساخته و صنایع نیز ضمن پرورش نیروی مورد نیاز آینده خود، گامی بزرگ در جهت اشتغال زایی جوانان این مرز و بوم بردارند.

در گزارش پیش رو برآن شدیم که تا گوشه ای از آموخته های خود پیرامون فرایند تولید کمک فنر، کنترل کیفیت آماری، استفاده از دانش نرم افزاری در مساحت SPC، چگونگی کار با از ابزارهای اندازه گیری و تحلیل سیستم های اندازه گیری را با زبانی ساده و آموزشی بیان کنیم.

امید است با مهیا شدن بسترهای مناسب جهت ارتباط مستمر و پویا میان دانشگاه ها و صنایع و حسن اعتماد مدیران و مسئولین به دانشجویان و جوانان فرصتی فراهم آید تا همچون گذشته شایستگی و توانمندی خود را در عرصه های گوناگون به اثبات رسانده و گامی هرچند کوچک در ساخت ایرانی آباد، آزاد و سربلند بردارند.

فهرست مطالب
مقدمه
شناسنامه شرکت
تاریخچه
فلسفه کاری
ماموریت
خط مشی کیفیت
محصولات
خودروهای سنگین
شرح وظایف و مسئولیت ها
درباره کمک فنر
اجزای تشکیل دهنده کمک فنر
مراحل تولید کمک فنر
مقدمه
شاد و گراف
ضخامت سنج
سختی سنج
زبری سنج
دستگاه کشش
کولیس
میکرومتر
ساعت اندیکاتور
دستگاه تست عمر
مقدمه
ابزارهای کنترل آماری فرایند
برگه کنترل
هیستوگرام
نمودار پارتو
نمودار علت و معلول
نمودار تمرکز نقص ها
نمودار پراکندگی
نمودارهای کنترل
نمودارهای کنترل برای مشخصه های متغیر
نمودارهای کنترل X bar
نمودارهای کنترل R
نمودارهای کنترل S
انحراف معیار هر نمونه: S
نمودارهای کنترل MR
نمودار کنترل برای مشخصه های وصفی
نمودار نسبت اقلام معیوب P
نمودار تعداد اقلام معیوب P
نمودارتعداد نقص ها C
نمودار کنترل نقص در واحد محصول U

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 65

فرمت فایل: WORD