پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل

پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل

دانلود پرسشنامه استاندارد کیفیت ادراکی از خدمات بانکی

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی توسط Bahia و Nantel  در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است که از ۳۱ گویه و ۶ خرده مقیاس اثربخشی و اطمینان (۱۳ سوال)، دسترسی (۶ سوال)، قیمت (۴ سوال)، جنبه فیزیکی (۴ سوال)، سبد خدمت رسانی (۲ سوال) و قابلیت اعتماد (۲ سوال) تشکیل شده است و به منظور سنجش کیفیت خدمات در بانک ها بکار می رود.

امروزه کیفیت خدمات و رضایت مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمان های خدماتی هستند .در دنیای رقابتی امروز، ارائه خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمان های خدماتی، به خصوص بانک ها می باشد.ارائه خدمات با کیفیت بالا برای بقا و سودآوری سازمان ضروری است .نیاز به درک و اندازه گیری کیفیت خدمات با توجه به مزایایی که ارائه خدمات باکیفیت بالا همچون حفظ مشتری، وفاداری مشتری ، جذب مشتریان جدید و غیره برای سازمان دارد مورد توجه قرار گرفته است .

مقیاس پرسشنامه

مقیاس پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت است . که از گزینه  خیلی زیاد  (۵) تا خیلی کم(۱) را در بر می گیرد.

مشخصات پرسشنامه

هدف: سنجش کیفیت خدمات در بانک ها از ابعاد مختلف (اثربخشی و اطمینان، دسترسی، قیمت، جنبه فیزیکی، سبد خدمت رسانی، قابلیت اعتماد)
تعداد سوال: ۳۱
تعداد بعد: ۶
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word

تعریف کیفیت خدمات ادراک شده

یک مشتری بعد از هر خریدی، به ارزیابی آن خرید مـیپـردازد و رفتارهـای پـس از خریـد وی، همچون تصمیم به خرید مجدد، آشکارا به ارزیابی او از عملکرد فروشنده در ارائه کـالا و خـدمات بستگی دارد. اما مشتریان به منظور ارزیابی عملکرد یک شرکت اغلب به ارزیابی کیفیت خـدمات ارائه شده از سوی آنان میپردازند.

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD