پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان دارای ۲۲ سوال بوده و هدف آن بررسی عوامل پنج گانه موثر بر کیفیت خدمات سازمان (عوامل ملموس، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، تضمین، همدلی) میباشد.

روایی و پایایی: دارد
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
تعداد سوال: ۲۲
تعداد بعد: ۵
نوع فایل : ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۳
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD