پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی

پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی

دانلود پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات فروش اینترنتی شامل پرسشنامه استاندارد،مولفه،امتیازبندی، تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی توسط Wolfinbarger و Gilly در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است که از ۸۷ گویه و ۹ خرده مقیاس قابلیت اعتماد – تأمین سفارش (۱۵ سوال)، خدمات رسانی به مشتری (۸ سوال)، توجه شخصی (۶ سوال)، قیمت (۵ سوال)، تجربه – جو (۱۱ سوال)، قابلیت استفاده – سهولت استفاده (۱۷ سوال)، اطلاع رسانی (۶ سوال)، انتخاب (۸ سوال) و امنیت – حریم شخصی (۱۱ سوال) تشکیل شده است که بمنظور سنجش کیفیت خدمات فروش اینترنتی بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما نویسنده روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
نوع فایل:(word)
تعریف مفهومی و عملیاتی : دارد
مولفه: دارد ( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعداد صفحات: ۱۰
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD