پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی

پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی

دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت خدمات درنظام بانکی

پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت خدمات درنظام بانکی شامل ۲۱ گویه می باشد .

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تعاریف متعددی از کیفیت خدمات به دلیل مفروضات نظری متفاوت وجود دارد. برای مثال بیتنر و هابرت،کیفیت خدمات را به عنوان قضاوت مصرف کننده درباره کل برتری های محصول یا برداشت کلی مصرف کننده از حقارت یا اولویت نسبی سازمان و خدمات آن تعریف کرده اند(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است که به طبق زیر می باشد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد آفیس
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
مقاله بیس پرسشنامه : دارد ( یک مقاله معتبر پژوهشی جدید)
فایل خام spss پرسشنامه: دارد(به راحتی می توانید داده ها را وارد spss کنید)
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD