پرسشنامه نوجویی معین محصول گلدسمیت و هفاکر

پرسشنامه نوجویی معین محصول گلدسمیت و هفاکر

دانلود پرسشنامه استاندارد نوجویی معین محصول-گلدسمیت و هفاکر

معرفی پرسشنامه

مقیاس نوجویی معین محصول (DSI) توسط Goldsmith و Hofacker در سال ۱۹۹۱ساخته شده است که از ۶ گویه تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری نوجویی در محدوده محصول بکار می رود. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «خیلی مخالفم»، «کمی مخالفم»، «بی نظرم»، «کمی موافقم»، «خیلی موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ در نظر گرفته می شود.
کلید موفقیت و سودآور بودن محصولات جدید یک شرکت، شناسایی مصرف کنندگانی است که به صورت بالقوه، خریداران اولیه محصولات بازار محسوب می شوند.این دسته از افراد به عنوان مصرفکنندگان نوجو در بازار شناخته میشوند و نقش بسیار مهمی در موفقیت محصولات جدید شرکتها به بازار ایفا میکنند.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش گلدسمیت ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD