پرسشنامه مشاهده حرکتی برای آموزگاران (PMOQ-T)

پرسشنامه مشاهده حرکتی برای آموزگاران (PMOQ-T)

دانلود پرسشنامه استاندارد مشاهده حرکتی برای آموزگاران (PMOQ-T) شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مقاله بیس،مولفه،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه مشاهده حرکتی برای آموزگاران (PMOQ-T) از ۱۸ گویه و ۲ خرده مقیاس عملکرد حرکتی عمومی (۱۴ سوال) و نوشتن (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی عملکرد حرکتی درشت و ظریف کودکان سنین ۵ تا ۱۱ سال در اجرای فعالیت های روزمره و انجام تکالیف مدرسه بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۴ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «به هیچ وجه این گونه نیست»، «به طور ترجیحی این گونه است، اما نه همیشه»، «بیشتر وقت ها این گونه است، اما به طور کامل این گونه نیست» و «به طور کامل این گونه است» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳ و ۴ در نظر گرفته می شود

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش صالحی و همکاران (۱۳۹۱) ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه مطلوب بدست آمد. ضریب های همبستگی اصلاح شده هر گویه با نمره کلی PMOQ-T نیز مثبت و بزرگتر از کمینه معیار مورد پذیرش برای هر گویه (۳/۰=r) بودند.
آزمون کرویت بارتلت نیز نشان داد تناسب و همبستگی میان داده ها، برای تضمین تحلیل عاملی و ماهیت رابطه میان عوامل به قدر کافی بالاست .
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی و خارجی )
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی )
مولفه:دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی:دارد
نوع فایل: word
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD