پرسشنامه یادگیری و انتقال دو جانبه

پرسشنامه یادگیری و انتقال دو جانبه

دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد یادگیری و انتقال دو جانبه شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

اهداف این آزمایش عبارتند از اندازه گیری یادگیری و اینکه نشان دهیم آیا یادگیری با یک عضو به عضو قرینه منتقل می شود یا به عبارت دیگر انتقال یادگیری از یک دست به دست دیگر توسط سلول های عصبی که در مغز وجود دارند صورت می پذیرد ( انتقال یادگیری از یک نیمکره مغز به نیمکره دیگر مغز) . در حقیقت آزمایش این مسئله که تکرار یک عمل که در یادگیری دست غالب موثر است یا می تواند در یادگیری دست غیر غالب تاثیر بگذارد یا نه ؟می خواهیم بدانیم آیا یادگیری از یک نیمکره به نیمکره دیگر مغز منتقل می شود یا خیر؟ این آزمایش جزو آزمایشهای یادگیری حسی- حرکتی است و بیانگر آن است که یادگیری در سطح اندام ها انجام نمی پذیرد بلکه فرایند عصبی است و در مغز انجام می گیرد .

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD