پرسشنامه تاثیر بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات

پرسشنامه تاثیر بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات

پرسشنامه استاندارد تاثیر بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال و ۵ بعد بوده که هدف آن ارزیابی تاثیرات بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات (خشکبار) از ابعاد مختلف (بازاریابی، نوآوری، مشتری مداری، رقیب مداری، هزینه گرایی) می باشد.

مشخصات پرسشنامه

تعداد سوال: ۲۵
تعداد بعد: ۵
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: ورد آفیس word

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

راهنمای خرید:

  • » لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • » همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • » ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • » در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.