دانلود پرسشنامه استاندارد پیوندهای برند لو و لامب
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه پیوندهای برند توسط Low و Lamb در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۳ خرده مقیاس تصویر برند (۶ سوال)، کیفیت ادراک شده (۳ سوال) و نگرش نسبت به برند (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش پیوندهای برند بکار می رود.
پیوند برند شامل هر چیزی است که در حافظه به برند متصل است. بنابراین مک دونالدز، میتواند به شخصیتی مانند رونالد مک دونالدز متصل باشد، یا به گروهی از مصرفکنندگان مانند بچه ها، احساسی مانند شاد بودن، یکی از ویژگیهای محصول مانند خدمت، نمادی مانند سر در طلایی، سبک زندگی، یک شی مانند ماشین و یا هر فعالیتی مانند رفتن به تئاتری که جنب مک دونالدز وجود دارد.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.
پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است