پرسشنامه بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات

پرسشنامه بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات

پرسشنامه بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات حاوی ۳۷ سوال بوده که هدف آن بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات میباشد.

هدف: بررسی میزان تاثیرگذاری تبلیغات
تعداد سوال: ۲۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: ورد آفیس word

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت: 5000 تومان

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD