پرسشنامه رویکردهای رابطه ای در بازاریابی

پرسشنامه رویکردهای رابطه ای در بازاریابی

دانلود پرسشنامه استاندارد رویکردهای رابطه ای در بازاریابی
این فایل دارای دو پرسشنامه است:
۱- پرسشنامه رویکردهای رابطه‌ای در بازاریابی / بدون مولفه/ ۹ گویه
۲- پرسشنامه اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی/ مولفه دارد(فلسفه مشتری/ یکپارچگی و کنترل وظایف اصلی بازاریابی/ جمع آوری اطلاعات کافی/ وجود گرایش استراتژیک/ کارایی عملیاتی)/ ۱۵ گویه

نام پرسشنامه :  رویکردهای رابطه ای در بازاریابی
روایی و پایایی: خارجی دارد
نحوه تفسیر و نمره گذاری: دارد
نوع فایل : ورد word
ابعاد ( مولفه ) : دارد
منبع: دارد
تعداد صفحه: ۸

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت: 5000 تومان

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD