دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش به برند

دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش به برند

دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد نگرش به برند چانگ و لیو 2009 شامل پرسشنامه استاندارد نحوه نمره گذاری مولفه تعریف مفهومی و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه نگرش به برند توسط چانگ و لیو (2009) طراحی شده است. پرسشنامه داری پنج گوپه در یک مقیاس پنج گزینه ای لیکرت می باشد.

مشخصات پرسشنامه

نام پرسشنامه : نگرش به برند
نوع پرسشنامه: استاندارد خارجی
تعداد سوالات: ۵ گویه
روایی و پایایی: دارد
مولفه: ندارد
نحوه نمره گذاری: دارد
مقیاس: ۵ گزینه ای لیکرت
تعریف مفهومی: دارد
تعداد صفحات فایل ورد : 3 صفحه
فرمت فایل : ورد آفیس word
فایل PDF : دارد
منبع: دارد (با منابع معتبر)
ذکر منابع پرسشنامه: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

راهنمای خرید:

  • » لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • » همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • » ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • » در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.