پرسشنامه کیفیت ادراک شده کولهو و هنسلر

پرسشنامه کیفیت ادراک شده کولهو و هنسلر

پرسشنامه کیفیت ادراک شده کولهو و هنسلر

پرسشنامه استاندارد کیفیت ادراک شده کولهو و هنسلر 2012 به نقل از شیخ لارآبادی 1392 شامل ۵ سوال است.

کیفیت ادراک شده: کیفیت درک شده، اندازه ی مغایرت بین ادراک مشتری از خدمات و انتظارات او می باشد (Suresh chandar et al,2011؛ به نقل از شیخ لارآبادی، 1392).

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این تحقیق منظور از کیفیت ادارک شده نمره ای است که آزمودنی ها از پرسشنامه کیفیت ادراک شده کولهو و هنسلر کسب می کنند.

کیفیت ادراک شده

روایی و پایایی پرسشنامه

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،1390). در پژوهش شیخ لارآبادی (1392) برای تعیین روایی پرسشنامه از روایی محتوا استفاده شده است. بدین صورت که پرسشنامه، در اختیار تعدادی از صاحب‌ نظران سازمان و مدیریت قرار گرفته است در نتیجه مواردی جهت اصلاح پیشنهاد گردید و سرانجام پس از اعمال اصلاحات در پاره‌ای از موارد پرسشنامه نهایی مورد استفاده قرار گرفت.

روایی پایایی : دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
تعداد سوال: 5 سوال
تعداد مولفه: ۵ مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
نوع فایل : ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.


راهنمای خرید:

  • » لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • » همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • » ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • » در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.