پرسشنامه انعطاف پذیری برنامه های لجستیک

پرسشنامه انعطاف پذیری برنامه های لجستیک

دانلود پرسشنامه استاندارد انعطاف پذیری برنامه های لجستیک
پرسشنامه انعطاف پذیری برنامه های لجستیک دارای ۱۰ سوال و هدف از آن  بررسی میزان انعطاف پذیری برنامه های لجستیک می باشد.

تعریف مفهومی
لجستیک فرایند برنامه ریزی ، اجرا و کنترل موثر وکارایی جریان وانبارش کالاها وخدمات واطلاعات وابسته به آنها از نقطه ی شروع تا نقطه ی مصرف به منظور برآوردن احتیاجات مشتری می باشد. گستره لجستیک وابسته به ۲ مفهوم نقطه مصرف ونقطه شروع می باشد. لجستیک مدیریتی جامع است که بر کلیه سیستم های تولیدی احاطه داشته وکلیه ی فعالیت های یک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد به عبارت بهتر لجستیک بر تمام فعالیت های عملیاتی یک شرکت یا مجموعه ای از شرکت ها که هدف مشترکی را دنبال می کنند تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم دارد. این هدف مشترک برای شبکه شرکت ها می تواند همان برآورده کردن نیازهای مشتری باشد(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (خیلی کم۱؛ کم،۲؛ متوسط،۳؛زیاد،۴؛ خیلی زیاد ؛۵) می­باشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه ­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است .

(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
نمره گذاری و تفسیر: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD